Jaaroverzicht 2023 Lenferink Noordoost Nederland: 'het jaar van het talent'

Marketing- en Communicatieadviseur
25 januari 2024
6

Vanuit het Hoftheater, een unieke locatie middenin ons werkgebied, neemt Nis Baar ons mee in het jaaroverzicht 2023 van Lenferink Noordoost Nederland.

Jaaroverzicht foto 1

Het Hoftheater is een plek waar nieuw talent ontdekt wordt. Waar jonge en nieuwe artiesten voor een kritisch publiek hun talenten mogen laten zien. Om zo uiteindelijk door te breken naar het grote publiek. Het is niet voor niets een plek is waar we als Lenferink Noordoost graag samenkomen.

Want 2023 was voor ons het jaar van het talent. Zowel intern als extern gingen we op zoek naar de unieke talenten in mensen en zochten we naar de allerbeste teamopstelling. De vraag die we ons daarbij wekelijks stelden was altijd “Hoe ziet onze organisatie er over 10 jaar uit”? En “Hoe kunnen we onze mensen nog meer aan ons binden en zich verder laten ontwikkelen?”. Want alleen zo kunnen we de allerbeste mix van jong talent gekoppeld aan ervaring maken. Bij Lenferink bouwen we stevig aan het “belofte team” voor de toekomst. Een team vol talent en ambitie die zich in de komende jaren verder naar de voorgrond zal gaan ontwikkelen.

In 2023 groeiden we gezond door, investeerden we in nieuwe innovaties, bouwden we een nieuw thuis voor onze medewerkers en werkten we meer dan prettig met u samen. En dat laten we, vol trots, net als vorig jaar graag aan u zien in de komende 3 minuten.

Bedankt voor onze fijne samenwerking en welkom bij het jaaroverzicht 2023 van Lenferink Noordoost Nederland. Veel kijkplezier!